اخبار و شایعات آیفون 5 در هفته ای که گذشت

معمولاً در طول یک هفته اخبار و شایعات مختلفی در مورد آیفون 5 توسط خبرگزاری های مختلف منتشر میشه که قصد داریم یک جمع بندی از این خبرها و شایعات در هفته ای که گذشت رو به طور خلاصه داشته باشیم.








اول از همه خبری که خیلی سر و صدا به پا کرد و تأیید و تکذیبی هم در این میان بود، خبر گم شدن نمونه اولیه آیفون 5 در سان فرانسیسکو بود!
این خبر که توسط CNET منتشر شد و جزئیاتش بدین شرح بود که یک مهندس اپل در رستورانی (بار) آیفون خود رو جا گذاشته و به عبارتی آیفون نسل جدید را گم کرده! این موضوع به پلیس گفته شده و با همکاری پلیس ، دو مقام امنیتی اپل به جستجوی این محصول پرداختند!
فردای انتشار این خبر ، پلیس تکذیب کرد که هیچ گزارشی ثبت نشده! و همه به این فکر افتادند که این خبر دروغی بیش نبوده!
اما خبر دروغ نبود! چون به گفته سخنگوی پلیس سان فرانسیسکو چهار افسر لباس شخصی به همراه دو مقام امنیتی اپل برای جستجوی این محصول همراهی کردند و هیچ نقشی در بازرسی و ... نداشتند به همین دلیل پرونده ای ثبت نشده بود. اما موضوع مهم این بود که یک نمونه آزمایشی آیفون 5 گم شده و همچنان خبری هم نیست!






دومین خبر در مورد یک آیکون در سرویس Photo Stream بود که به نظر شمایلی از آیفون نسل بعدی بود! چون هیچ شباهتی به آیفون های قبلی نداشت و نکته مهم تر اینکه این سرویس هنوز نسخه نهایی اش عرضه نشده و در آینده عرضه می شود و به همین دلیل حدس و گمان ها بر این بود که چون این سرویس در آینده عرضه می شود پس باید آیکون آیفون موجود در آن مربوط به نسل جدید آیفون باشد.


سر همین آیکون طرح های مفهومی هم ساخته شد که تصویرش را در زیر می بینید:




خبر سوم و عجیب ساخت کیس های آیفون 5 در چین بود که به صورت عمده در حال تولید است! هنوز هیچ مشخصاتی ار آیفون 5 توسط اپل معرفی نشده اما در چین کیس این محصول در حال تولید است آن هم به صورت عمده و زیاد! بر چه اساس مشخص نیست!








خبر چهارم در مورد لنز 8 مگاپیکسلی آیفون 5 بود که به گفته دیجی تایمز دو شرکت Largan و Genius این لنزها را تامین خواهند کرد.


خبر پنجم هم به گفته یک سایت خبری در آلمان ، اوپراتور آلمانی خیلی بی سر و صدا در حال رزرو آیفون 5 هست و از مشتریان خود سفارش می گیرد! این خبر موجب شده بود که برخی ها به عرضه هرچه زودتر آیفون 5 خوشبین شوند.




اینها خبرها و شایعات این هفته بود که در موردآیفون 5 منتشر شده بود، خبرهای مشابه ای که مدتهاست در مورد آیفون 5 منتشر میشه و هیچکدام تا به حال محقق نشده!
ماه سپتامبر شد اما خبری از آیفون 5 تا به حال نشده! آخرین خبرها از معرفی در پایان ماه سپتامبر و عرضه در ماه اکتبر است! باید صبر کرد و دید آیا باز این یک شایعه و دروغی دیگر است یا ... نه!


در صورت استفاده از مطلب منبع را ذکر کنید 
با تشکر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر